Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
.: Škoda Auto :.
 Hlavní stránka
 Aktuality
 Tuning
 Download
 Odkazy
 Kontakty
.: Modely :.
 Fabia
 Octavia
 Roomster
 Superb

.: Články :.
.: Reklama :.
Kvalitní a levná škoda octavia combi od Auto ESA.
Kolik stojí autofólie vám prozradí ceník fólií na auta
.: Motosport :.
 Zpravodajství
 Výsledky
 Kalendár
 Tým
 Fotogalerie
 Fabia WRC
.: Designové studie :.
 Yeti I
 Yeti II
 Roomster
 Tudor
 Fabia Paris
.: Škoda oficiálne :.
 Firma & logo
 Mladá Boleslav
 Objekty
 Zákaznické centrum
 Museum
 Prehled modelu
.: Škoda Roomster - první fotografie nového modelu :.
Na letošním ženevském autosalonu predstaví ŠkodaAuto ve svetové premiére nový vuz ŠkodaRoomster

ŠkodaAuto prezentuje první oficiální snímky nového vozu ŠkodaRoomster, který se stane ctvrtou modelovou radou automobilky. Roomster predstavuje pro znacku Škoda nejen krok do nového segmentu, ale také vykrocení do nové etapy rozvoje firmy.

Roomster byl poprvé predstaven v roce 2003 jako designová studie na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Príznivý ohlas motoristických novináru a mnoho dotazu potenciálních zákazníku vedly k rozhodnutí vyvinout sériovou podobu vozu. Po necelých dvou a pul letech nyní ŠkodaAuto predstaví novou ŠkoduRoomster poprvé verejnosti v Ženeve.
Koncepce vozu Roomster je jedinecná díky variabilite usporádání interiéru a mladému, svežímu designu. ŠkodaRoomster presvedcí vynikajícím pomerem ceny a užitné hodnoty, velkým zavazadlovým prostorem, mnoha odkládacími prostory a flexibilním systémem zadních sedadel Varioflex.

Bocní linie vozu naznacují dynamiku a velké prosklené plochy podtrhávají jeho prostornost. Díky výberu ze trí benzínových motoru a trí naftových motoru s mechanickou i automatickou prevodovkou si zákazník jiste vybere optimální variantu.

Výroba modelu ŠkodaRoomster bude probíhat v závode Kvasiny. Prodej vozu na hlavních evropských trzích vcetne ceského bude zahájen v léte 2006.

Verejnosti se nová ŠkodaRoomster poprvé predstaví 28. února 2006 na mezinárodním autosalonu v Ženeve.
Aleš Vanek © Copyright 2001-2005