Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
.: Škoda Auto :.
 Hlavní stránka
 Aktuality
 Tuning
 Download
 Odkazy
 Kontakty
.: Modely :.
 Fabia
 Octavia
 Roomster
 Superb

.: Články :.
.: Reklama :.
Kvalitní a levná škoda octavia combi od Auto ESA.
Kolik stojí autofólie vám prozradí ceník fólií na auta
.: Motosport :.
 Zpravodajství
 Výsledky
 Kalendár
 Tým
 Fotogalerie
 Fabia WRC
.: Designové studie :.
 Yeti I
 Yeti II
 Roomster
 Tudor
 Fabia Paris
.: Škoda oficiálne :.
 Firma & logo
 Mladá Boleslav
 Objekty
 Zákaznické centrum
 Museum
 Prehled modelu
.: Nová Škoda Fabia Combi :.

ŠkodaAuto na letošním autosalonu IAA ve Frankfurtu predstavuje následníka Fabie Combi

Nová Fabia Combi obsahuje hlavní designové linie modelu Fabia a svou koncepcí má ambici stát se stylovým rodinným vozem. Ve srovnání s predchozím modelem došlo k mírnému nárustu vnejších rozmeru karoserie, což se znovu pozitivne projevilo v nabídce vnitrního prostoru zejména pro cestující vzadu. Nová Fabia Combi je o 7 mm delší a o 46 mm vyšší. Délka 4239 mm, stejne jako šírka 1642 mm a výška 1498 mm tvorí dobrý základ pro prostorný interiér.

Znatelne vzrostla predevším velikost zavazadlového prostoru, jehož základní objem nyní ciní 480 l, po sklopení zadních delených sedadel je k dispozici objem 1460 l. Temito parametry muže nová Fabia Combi konkurovat i vozum o trídu výše.
Vedle svežího designu, který navazuje na model hatchback, nabízí nový model také radu praktických a komfortních prvku. Mezi jeho silné stránky patrí predevším prostor pro cestující na zadních sedadlech, vetší zavazadlový prostor, množství odkládacích prostoru, kvalitní materiály v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným zpusobem ovládání jako u Octavie Combi.

Mezi další exponáty patrí studie vozu Fabia Scout postavená na základe nového modelu Fabia Combi. Nese znaky známé designové linie "Scout", doposud predstavené již v sériových vozech Octavia Scout a Roomster Scout.

Nabídka motoru bude zahrnovat tri benzinové pohonné jednotky: 1.2 HTP/51 kW, 1.4 16V/63 kW a 1.6 16V/77 kW, a tri dieselové agregáty 1.4 TDI/51 kW, 1.4 TDI/59 kW a 1.9 TDI/77 kW. Všechny pracují s petistupòovou manuální prevodovkou. Na prání je možno verzi 1.6 16V/77 kW vybavit také šestistupòovou automatickou prevodovkou Tiptronic. Pro oba výkonnejší vznetové motory (1.4 TDI PD/59 kW a 1.9 TDI PD/77 kW) je k dispozici také filtr pevných cástic.

Pro první generaci Fabie Combi se dosud rozhodlo více než 630.000 zákazníku na celém svete. Ve výrobe zustane minimálne do konce roku 2007.
Aleš Vanek © Copyright 2001-2005