Asi k nejvetším lákadlum expozice automobilky ŠkodaAuto na parížském auosalonu patrí designová
studie sportovní ŠkodyFabie Paris, pripravená speciálne pro autosalon ve francouzské metropoli.
Studie vychází z modelu Fabia Combi, jehož základní tvary se vyznacují sportovní a dynamickou linií.
Originální prvky exteriéru Fabie Paris dotvárí šestipaprsková 17" litá kola, prední spoiler s rozšírenými
blatníky, vetracími otvory a zabudovanými mlhovkami, výrazne tvarovaný spoiler pátých dverí a spoiler
zadního nárazníku. Vuz je lakován modrou metalízou Santorin (s ní korespondují i bezpecnostní pásy
v modré barve).
calounení interiéru je v šedostríbrné barve, sportovne tvarovaná sedadla se zvýrazneným bocním vedením
jsou na okrajích potažena šedostríbrnou kuží; stredy sedáku a operadel jsou z cerné derované látky
s šedostríbrným podkladem. U zadních sedadel byly výrazneji vytvarovány okrajové cásti sedáku, címž
vzniklo hlubší sedadlo sportovního tvaru.
Originální je tríramenný volant se zdvojeným spodním ramenem, stredu prístrojového panelu dominuje velký
kruhový otáckomer s digitálním rychlomerem. Po jeho stranách jsou pulkruhové stupnice teplomeru oleje a
chladicí kapaliny. Další tri menší kruhové prístroje jsou zabudované uprostred prístrojové desky nad
stredovou konzolou (palivomer, ukazatel napetí v elektrické soustave a analogové hodiny).
Dva hliníkové nosníky spojují po stranách stredovou konzolu a stredový tunel. Zcela originálním prvkem
je stylizovaný ochranný rám za operkami hlavy zadních sedadel, plynule precházející v odkládací plochu
nad zavazadlovým prostorem a zavazadlová sí» bránící vniknutí zavazadel do interiéru.
Snížený podvozek je vybaven sportovne naladenými pružinami a tlumici. Samozrejmostí je plná výbava,
zahrnující ctyri airbagy a klimatizaci, dynamiku a jistotu jízdy umocòuje elektronický stabilizující
systém ESP. |