Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
.: Škoda Auto :.
 Hlavní stránka
 Aktuality
 Tuning
 Download
 Odkazy
 Kontakty
.: Modely :.
 Fabia
 Octavia
 Octavia Tour
 Superb

.: Články :.
.: Reklama :.
Kvalitní a levná škoda octavia combi od Auto ESA.
Kolik stojí autofólie vám prozradí ceník fólií na auta
.: Motosport :.
 Zpravodajství
 Výsledky
 Kalendár
 Tým
 Fotogalerie
 Fabia WRC
.: Designové studie :.
 Yeti I
 Yeti II
 Roomster
 Tudor
 Fabia Paris
.: Škoda oficiálne :.
 Firma & logo
 Mladá Boleslav
 Objekty
 Zákaznické centrum
 Museum
 Prehled modelu
.: Škoda Fabia Paris :.
Asi k nejvetším lákadlum expozice automobilky ŠkodaAuto na parížském auosalonu patrí designová studie sportovní ŠkodyFabie Paris, pripravená speciálne pro autosalon ve francouzské metropoli.
Studie vychází z modelu Fabia Combi, jehož základní tvary se vyznacují sportovní a dynamickou linií. Originální prvky exteriéru Fabie Paris dotvárí šestipaprsková 17" litá kola, prední spoiler s rozšírenými blatníky, vetracími otvory a zabudovanými mlhovkami, výrazne tvarovaný spoiler pátých dverí a spoiler zadního nárazníku. Vuz je lakován modrou metalízou Santorin (s ní korespondují i bezpecnostní pásy v modré barve).
calounení interiéru je v šedostríbrné barve, sportovne tvarovaná sedadla se zvýrazneným bocním vedením jsou na okrajích potažena šedostríbrnou kuží; stredy sedáku a operadel jsou z cerné derované látky s šedostríbrným podkladem. U zadních sedadel byly výrazneji vytvarovány okrajové cásti sedáku, címž vzniklo hlubší sedadlo sportovního tvaru.
Originální je tríramenný volant se zdvojeným spodním ramenem, stredu prístrojového panelu dominuje velký kruhový otáckomer s digitálním rychlomerem. Po jeho stranách jsou pulkruhové stupnice teplomeru oleje a chladicí kapaliny. Další tri menší kruhové prístroje jsou zabudované uprostred prístrojové desky nad stredovou konzolou (palivomer, ukazatel napetí v elektrické soustave a analogové hodiny).
Dva hliníkové nosníky spojují po stranách stredovou konzolu a stredový tunel. Zcela originálním prvkem je stylizovaný ochranný rám za operkami hlavy zadních sedadel, plynule precházející v odkládací plochu nad zavazadlovým prostorem a zavazadlová sí» bránící vniknutí zavazadel do interiéru.
Snížený podvozek je vybaven sportovne naladenými pružinami a tlumici. Samozrejmostí je plná výbava, zahrnující ctyri airbagy a klimatizaci, dynamiku a jistotu jízdy umocòuje elektronický stabilizující systém ESP.
.: fotogalerie :.
C 2001 - 2009 ŠkodA AUTO | Powered by Aleš Vanek | všechna práva vyhrazena
ŠkodA AUTO