Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
.: Škoda Auto :.
 Hlavní stránka
 Aktuality
 Tuning
 Download
 Odkazy
 Kontakty
.: Modely :.
 Fabia
 Octavia
 Roomster
 Superb

.: Články :.
.: Reklama :.
Kvalitní a levná škoda octavia combi od Auto ESA.
Kolik stojí autofólie vám prozradí ceník fólií na auta
.: Motosport :.
 Zpravodajství
 Výsledky
 Kalendár
 Tým
 Fotogalerie
 Fabia WRC
.: Designové studie :.
 Yeti I
 Yeti II
 Roomster
 Tudor
 Fabia Paris
.: Škoda oficiálne :.
 Firma & logo
 Mladá Boleslav
 Objekty
 Zákaznické centrum
 Museum
 Prehled modelu
.: Pri návratu na asfalt cekají v Nemecku na Škodu Motorsport tri souteže v jedné :.
Se tremi vozy odstartuje tým ŠkodaMotorsport do jedenáctého podniku mistrovství sveta v automobilových soutežích. Na Nemecké Rallye (25. - 28. srpna) se na domácí pude predstaví posádka Armin Schwarz/Klaus Wicha, kterou v boji o body do hodnocení znacek doplní Alex Bengué s Caroline Escudero. Francouzský jezdec se vrací do MS poprvé od svého lednového debutu na Rallye Monte Carlo. Se tretí Fabií WRC 05 do souteže odstartují ceští mistri Jan Kopecký a Filip Schovánek.

Prestože Nemecká Rallye otevírá druhou desítku podniku letošního kalendáre MS, bude teprve druhou asfaltovou souteží sezony. Její nárocnost podtrhují menící se podmínky, kdy na posádky ceká každý den prakticky jiný typ tratí. Od úzkých a zatáckovitých mezi vinicemi moselského údolí, pres rychlé a nemilosrdné úseky v bývalém vojenském prostoru Baumholder, až po hladké a plynulé v sárském regionu. Na tomto podniku musí prokázat svou univerzálnost jak jezdci, tak jejich vozy. Neméne významným faktorem je pocasí, které muže posádkám pripravit suchý asfalt, stejne jako deštem smácené a kluzké silnice.
Armin Schwarz: "Je to pro me samozrejme velmi duležitá soutež. Prestože jsem tu doma, snažím se k ní ale pristupovat jako ke kterékoli jiné. Rozdílné rychlostní zkoušky vás prinutí k velmi rychlé adaptaci na zmenu povrchu tratí i podmínek. Jsou to prakticky tri souteže v jedné, ale naštestí je Fabia WRC 05 velmi univerzálním vozem."
Alex Bengué: "Mám tuhle soutež rád, protože je každý den jiná. Pokud se ale zkazí pocasí a jede se na mokru, je velmi nárocná. Bude pro me duležité, abych jel naplno hned od startu. Od Monte Carla jsem v MS nejel a nevím, jak rychlí budou souperi. Verím ale, že muj odstup bude velmi tesný!"
Jan Kopecký: "Velmi se na Nemeckou Rallye teším, protože to bude další príležitost, abych se svezl s Fabií WRC 05. Doufám, že nám bude prát pocasí a že budu schopen naplnit svuj cíl. Chci jet rychle, bezpecne a dojet až do cíle."
Martin Mühlmeier (vedoucí týmu ŠkodaMotorsport): "Nemecko je pro znacku Škoda velmi významným trhem a tak je tato soutež pro nás velmi duležitá. Ve Finsku se prokázalo, že Fabia WRC 05 je nyní spolehlivejší, máme velmi dobrou jezdeckou sestavu a behem nekolika minulých týdnu jsme intenzivne testovali."

Nemecká Rallye v detailech
Nemecká Rallye byla poprvé do kalendáre MS zarazena v roce 2002. Vzhledem k promenlivému charakteru tratí je považována za jednu z nejnárocnejších. Menící se povrch a nejisté pocasí promení rázem asfalt s dobrou prilnavostí ve zrádný a kluzký povrch. Základnou souteže je Trier, jedno z nejstarších nemeckých mest. Nachází se v srdci vinarského regionu Mosel, nedaleko hranic s Francií, Belgií a Lucemburskem. Jeho poloha tak zajiš»uje vpravde mezinárodní diváckou obec.
Svedkem slavnostního startu bude ve ctvrtek vecer centrum starobylého Trieru. Po nem se posádky presunou do místa servisní zóny v Bostalsee. Na pátek je pripraveno šest merených úseku o celkové délce 119,40 kilometru, vedoucích moselskými vinicemi severovýchodne od Trieru. Sobotních 146 kilometru, rozdelených do sedmi rychlostních zkoušek, protíná bývalý vojenský prostor Baumholder, jehož rychlé trate jsou lemovány zlovestnými betonovými protitankovými zátarasy. Druhá etapa zahrnuje jak nejdelší úsek souteže Panzerplatte, tak nejkratší, kterým je divácká erzeta St Wendel. V nedeli se centrum dení presouvá na jihovýchod od základny souteže, kde je v sárském regionu pripraveno posledních šest úseku, vedoucích po hladkých a rychlých silnicích. Vcetne záverecného úseku St Wendel merí poslední etapa 90,10 kilometru a na cílovou rampu v Porta Nigra v Trieru dorazí první vuz v 16:30 hodin.
C 2001 - 2011 | všechna práva vyhrazena