Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
.: Škoda Auto :.
 Hlavní stránka
 Aktuality
 Tuning
 Download
 Odkazy
 Kontakty
.: Modely :.
 Fabia
 Octavia
 Octavia Tour
 Superb

.: Články :.
.: Reklama :.
Kvalitní a levná škoda octavia combi od Auto ESA.
Kolik stojí autofólie vám prozradí ceník fólií na auta
.: Motosport :.
 Zpravodajství
 Výsledky
 Kalendár
 Tým
 Fotogalerie
 Fabia WRC
.: Designové studie :.
 Yeti I
 Yeti II
 Roomster
 Tudor
 Fabia Paris
.: Škoda oficiálne :.
 Firma & logo
 Mladá Boleslav
 Objekty
 Zákaznické centrum
 Museum
 Prehled modelu
.: Škoda Tudor :.
V klasickém ctyrmístném kupé je neobycejne zdarile spojena nadcasová elegance se sportovní dravostí podporenou mimorádnými výkony. I když ŠkodaTudor vychází ze soucasného nejvetšího modelu Superb, spíše než o ostrý sportovní vuz jde o krásné, elegantní klasické kupé se sportovním duchem.
Tudor je však bohužel pouze designérskou studií, kterou mladoboleslavská znacka nebude vyrábet. Má totiž sloužit pouze jako stylistické cviceni designéru, a ukázat tvurcí potenciál znacky, což se bezpochyby zdarilo.
Príï vozu se podobá již zmiòovanému superbu, profil a zadní partie jsou však zcela nové. Tudor má stejne jako modely Octavia a Suberb charakteristicky vykrojené zadní bocní okno, v tomto prípade je však provedeno ostreji, pri pohledu z boku také zaujmou výrazne vystupující blatníky.
Velmi povedená je také zadní cást vozu, která nese svítilny, které jsou tvarovou variací tech u soucasných škodovek, ale v prípade Tudoru mají jiné vnitrní usporádání. cervené krycí sklo tvorí souvislý pás a obepíná bílé, které je spolecné pro couvací i smerová svetla.
Interiér se svým strízlivým pojetím príliš neliší od modelu Superb a Octavia, v tomto kupé však najdeme sportovní tríramenný volant.
Snížený podvozek, jinak zcela shodný se Superbem, je spolu se sportovne upravenou charakteristikou odpružení zárukou vynikajících jízdních vlastností pri zachování vysokého cestovního komfortu. Sportovnímu charakteru vozu odpovídá i pohonná jednotka; silný motor V6 2.8 30V/142 kW pohání pres prímo razenou petistupòovou prevodovku kola prední nápravy. Samozrejmostí jsou rovnež všechny dnes používané elektronické stabilizující systémy, vcetne ESP.
Prestože je ŠkodaTudor plne funkcním automobilem využívajícím nejmodernejší technologie (a tedy reálne vyrobitelný), o nabídce tohoto modelu automobilka v soucasné dobe neuvažuje. Bohužel koncernová strategie zrejme nedá podobnému automobilu šanci, protože kupé proste rodinnému image nejak nesedí...
Ovšem vzhledem k tomu, že je Tudor spiše noblesní, než sportovní, treba se jednou podobného vozu s okrídleným šípem ve znaku dockáme. Zatím se lze pouze domnívat, který z designerských prvku této studie v nejbližší dobe objeví u sériových modelu Škoda.
.: fotogalerie :.
C 2001 - 2009 ŠkodA AUTO | Powered by Aleš Vanek | všechna práva vyhrazena
ŠkodA AUTO